VD |
02-10-2007 20:09
Les obres al carrer de la Fuensanta es van iniciar el 28 de setembre i es preveu que durin fins a l11 doctubre, de dilluns i divendres. Els trajectes afectats són els de la línia 2 des del càmping fins al Tacó. Els busos que allarguen el trajecte fins a la Masia del Notari no variaran el seu recorregut, ja que no solen entrar al carrer de la Fuensanta.
Aquests mateixos canvis en la línia 2 del bus urbà es repetiran uns dies més tard. La causa seran unes obres al carrer de València, entre la plaça del Sol i el carrer de Sevilla, que estan previstes entre el 17 i el 26 doctubre.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!