VNG

La maquinària del carnaval es posa en marxa

El proper dia 19 es farà una assemblea de la FAC per explicar les línies organitzatives de la festa

El carnaval comença el 26 de gener amb el Ball de Mantons.

El carnaval comença el 26 de gener amb el Ball de Mantons.

El primer punt de l’assemblea serà aprovar la petició de la Fundació Esport Base Vilanova per entrar a formar part de la Federació.

Tot seguit, es presentaran els vestits i les banderes de les tres entitats que enguany participaran per primer cop al Carnaval, La Societat Cultura i Recreativa L’Anònim Vilanoví, Associació Cultural Ball d’Enveja i la Fundació Esport Base Vilanova i la Geltrú. Si cap entitats no hi posa cap objecció, seran aprovats.

A continuació, la Junta de la Federació presentarà a les entitats les línies organitzatives i generals del programa d’actes d’enguany i les novetats.

L’assemblea finalitzarà amb els precs i preguntes habituals.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local