COMARCA

Un altre esvoranc a les Rodalies

Ha aparegut un nou forat a les obres del TGV entre Bellvitge i Sants que causa retards a la línia de Vilanova

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La xarxa de Rodalies de Renge torna a viure avui una jornada de col·lapsa arran de l'obertura d'un nou esvoranc, que fa que tots els trens hagin de circular per una mateixa via. La línia de Vilanova té retards de fins a vint minuts i els trebs de la línia C-7 comencen i acaben el seu recorregut a Montcada. Igualment, la línia de l'aeroport ha quedat tallada completament, però s'han habilitats autobusos per cobrir el servei. D'altra banda, els retards també estan afectant els trens de llarga distància, que s'han de desviar per la línia de Vilafranca.

El nou moviment de terres per  les obres del tren d'alta velocitat s'ha produït en el mateix tram on dilluns d'aquesta setmana ja es va obrir un esvoranc que va causar retards a la xarxa de rodalies. Però no han estat els únics forats que s'han obert. Segons informa Catalunya Informació, l'empresa constructora del TGV reconeix que s'han produit cinc esvorancs en el tram entre Bellvitge i Sants aquesta setmana.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local