VD |
21-10-2007 12:43
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Els usuaris de Rodalies de la comarca del Garraf ja no hauran d'estar pendents aquest dilluns de si el govern espanyol o català decideix tallar la línia. Una nova incidència greu aquest dissabte al matí, la definitiva, ha fet que la decisió s'hagi pres a la força. Des de dilluns i arran de la detecció s'un problema greu de construcció per les obres del tren d'alta velocitat, s'ha suspès el servei entre Bellvitge i Sants i la restricció durarà almenys una setmana.
Segons ha informat Renfe, s'ha establit una modificació d'horaris i recorreguts dels trens de Rodalies de les línies C-2 i C-10 i els serveis de mitjana i llarga distància que circulen a Barcelona. De fet, l'objectiu d'aquest programació especial és que en la mida del que sigui possible la connexió de Barcelona amb les poblacions de l'àrea metropolitana estigui garantida. I és que els trens circularan només fins a l'estació de Gavà, en direcció a Barcelona.
Per a la línia del Garraf, Renfe s'ha habilitat un transport alternatiu en autobús en el trajecte Barcelona-El Prat-Viladecans-Gavà. Els viatgers que es desplacin entre Bellvitge i Sants hauran d'utilitzar com a mitjà alternatiu la línia 1 del metro. Pel que fa a la línia de l'aeroport, la companyia ferroviària posarà un tren llançadora de Rodalies entre les estacions de l'aeroport i el Prat. A més, es disposarà d'un servei d'autobusos per als trajectes entre l'Estació de França-Aeroport i Sants-Aeroport. Renfe també ha posat a disposició dels usuaris de Rodalies un telèfon des d'on s'informarà sobre la programació especial del servei i les alternatives de transports (902 11 11 55).
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!