VD |
28-10-2007 11:45
La obertura d’aquesta via, que compta amb dos carrils per banda, representa una millora per a tots aquells conductors que en arribar a Vilanova i la Geltrú vulguin desplaçar-se en direcció a les zones nord i oest de la ciutat.
La utilització de la rambla dels Països Catalans els evitarà entrar a la ciutat pel sector de les Pistes d’atletisme, un punt que diàriament registra una gran afluència de vehicles.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!