SITGES

Pedalada Ecològica Popular entre Barcelona i Sitges

La prova va arribar a la seva tretzena edició sota l’eslògan Per un ciclisme més segur

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

“Per un ciclisme més segur” era el lema de la cursa que va reunir uns 2.200 ciclistes en una matinal esplèndida. El missatge il·lustrava el manifest que es va llegir tant a l’inici, a l’estadi del FC Barcelona, com a l’arribada als Plans d’Aiguadolç de la vila, en aquest cas a càrrec del regidor de Mobilitat de l’Ajuntament, Marc Quero, reclamant una sèrie de mesures que emparin la seguretat del ciclista en ciutat i carretera perquè deixi d’esdevenir l’element més vulnerable en el trànsit obert.

Els coneguts problemes en els trens de rodalies van restar lleugerament el nombre de participants a l’esdeveniment perquè molts ciclistes feien habitualment el viatge de tornada amb tren, segons els responsables de la Comissió de Cicloturisme de la Federació Catalana de Ciclisme, que van qualificar la jornada d’exitosa.

El recorregut de 45 quilòmetres va ser realitzat per ciclistes de totes les edats, i el gruix del grup va completar-lo en menys de dues hores, seguint un ritme molt suau, digne d’una prova sense competitivitat.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local