VNG

El govern vol renovar el ROM

L'equip de govern treballa per accelerar l'aprovació del reglament orgànic municipal (ROM)

L’Ajuntament de VNG està treballant per accelerar al màxim l’aprovació del Reglament Orgànic Municipal (ROM), un document que regularà la participació de la ciutadania i les entitats en les decisions de la ciutat. Així ho ha expressat aquest matí l’alcalde, Joan Ignasi Elena, qui s’ha mostrat convençut que s’aprovarà amb un consens ampli de tots els grups polítics representats a l’Ajuntament, ja que tots ells hi han manifestat interès.

En termes generals, el ROM ha de regular la participació, la presència de les entitats a la vila i el funcionament del Ple municipal. Actualment ja hi ha un document redactat, que s’ha d’acabar de discutir el la Junta de Portaveus per mirar d’aprovar-lo entre el gener i el febrer del 2008.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local