SITGES

Inspectors de via pública amb PDA’s

Aquests petits ordinadors de butxaca agilitzaran la feina administrativa i economitzaran l’ús del paper dels inspectors

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Fins ara, aquestes gestions a la via pública es realitzaven de manera tradicional, a través del paper, però amb aquest nou sistema es pretén accelerar la tramitació i reduir els errors i les gestions.

A més a més, aquest nou sistema de gestió s’implantarà a principis de l’any 2008 a la Policia Local. Amb aquesta adaptació a les noves tecnologies i a una nova manera de treballar, els agents municipals podran tramitar denúncies amb més rapidesa i els ciutadans es beneficiaran amb la reducció del temps d’espera per aquests tràmits administratius.

En el cas de l’aplicació de la Policia Local, aquests petits ordinadors de butxaca incorporaran una petita impressora portàtil. La modernització d’aquestes tasques dins del cos de la Policia Local és possible gràcies a un programa subvencionat de la Diputació de Barcelona que ja s’ha posat en funcionament en d’altres municipis de l’entorn de Sitges com són Gavà o Viladecans.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local