VD |
13-11-2007 22:23
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Segons la informació que ha donat avui Morlan, el dissabte 17 tornarien a entrar en servei les vies 0 i 1 de la línia de Vilanova, el que suposarà que el 60% dels usuaris afectats per l'aturada podran tornar a agafar el tren. De totes maneres, el pla alternatiu de transports es mantindrà fins al 30 de novembre.
De moment, ja s'han iniciat les proves sobre el terreny per comprovar que les vies són estables
i per saber com han afectat les inundacions que es van provocar ahir a les infraestructures. Si els resultats són positius, els trens començaran a passar per una de les vies. La via 2, la més problemàtica per l'aparició d'esvorancs, encara no entrarà en servei.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!