Dones del Garraf envien missatges de suport a les dones de Colòmbia
Taula Cooperació |
19-11-2007 13:27
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El diumenge 11 de novembre es va oferir al Centre Mandala de Sant Pere de Ribes un dinar solidari en el què es va explicar la situació de les dones desplaçades a Colòmbia. També es va fer un taller de nines de llana, un símbol de la protecció que han de tenir totes les dones maltractades, que sutilitzarà a lacte de Barcelona. Aquesta activitat va anar a càrrec de lAssociació El Racó de les Dones de Sant Pere de Ribes, amb el suport del Centre Mandala.
Dissabte passat les associacions Dones per la Cooperació de VNG - Cooperacció i El Racó de les Dones de Sant Pere de Ribes van posar una parada informativa a la Rambla de Vilanova. Durant el matí van teixir una manta de colors amb missatges per les dones de Colòmbia i van difondre la campanya als vianants.
Per aquesta setmana estan previstes altres activitats com ara una recepció a les representants de la Ruta Pacífica de Mujeres de Colòmbia a lAjuntament de Vilanova el proper dimarts 20 a les 12:30.
El 25 de novembre a la tarda sortirà un autocar que portarà la delegació del Garraf per anar a lacte de Barcelona, la ruta començarà a Cubelles a les 16h, passarà per Vilanova a les 16:30 i sortirà de Sant Pere de Ribes a les 17h. La trobada a Barcelona serà a les 18h, totes les delegacions de diferents localitats de Catalunya pujaran per la Rambla amb pancartes, mantes de colors i espelmes fins a la Plaça Sant Jaume on es farà un acte organitzat per la Xarxa Catalana de Dones contra la Violència. Per apuntar-shi a lautocar cal enviar un correu a: taulacooperacio@ccgarraf.cat
Per últim, el dilluns 26 de novembre es projectarà el documental Tejedoras de paz, el coraje de las mujeres desplazadas de Colombia a les 11:30 a la Casa Olivella i a les 12h es llegirà el Manifest contra la violència vers les dones a la Plaça de la Vila.
Per signar el manifest de suport de la campanya podeu visitar la web: www.cooperacció.org
---
Collaboren amb la Plataforma Ruta Catalunya:
Cooperacció - Reus
Consell de Cooperació i Solidaritat de Reus
Consell de les Dones de Reus
Associació de Dones llatinoamericanes Pachamama (Reus)
Associació de Colombians i Colombianes de Reus
Companyia de Teatre TEBAC
Dones de Vilanova i la Geltrú - Cooperacció
El Racó de les Dones (Sant Pere de Ribes)
Consell Comarcal del Garraf
Àrea d'Igualtat de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Àrea de Cooperació de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Centre de Recursos i Documentació per la Solidaritat de l'Ajuntament de Sant Boi
Fòrum per la Solidaritat (Sant Boi)
ALBA - Dones de la Garrotxa
Yagaru (Olot)
Soninkara Remu (Olot)
Consell Municipal de Cooperació d'Olot
Àrea de Cooperació de Sant Cugat del Vallès
Oficina de Promoció de la Pau i els Drets Humans - Generalitat de Catalunya
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!