VD |
19-11-2007 22:20
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El passat dissabte 27 de novembre el Centre d’Esplai Pessigolles va celebrar el Dia Universal dels Drets dels Infants. La tarda va començar amb divertits jocs pels nens de l’esplai però després el centre es va obrir a tota la canalla de Cubelles amb una festa.
La festa va ser amenitzada pel grup d’animació Corrandes que va tenir pares i nens ballant, saltant i rient durant una bona estona. L'Esplai continua cada dissabte de 16h a 19h les seves activitats adreçades a infants de 4 a 12anys.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!