SITGES

El Sitges Convention Bureau, a l'EIBTM

L’EIBTM és la fira internacional més important del sector de reunions i d’incentius

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El Sitges Convention Bureau té un expositor propi dins l’estant de Turisme de Catalunya i disposa de 4 mostradors per a coexpositors i una taula de treball reservada exclusivament per als seus associats. Els associats que participen en aquests mostradors són Bodegues Torres, Barcelona Golf, Hotel San Sebastian Playa, Hotel Antemare, Grup Sagardi, Restaurant La Taberna del Puerto i el Grup Matas Arnalot.

L’EIBTM representa una oportunitat perquè Sitges es doni a conèixer a les persones més influents i ben connectades, amb poder de decisió, en l'àmbit de la indústria dels congressos internacionals. D’entre tots aquests visitants destaquen les agències, les associacions, grans empreses i organitzacions professionals de conferències. Els professionals del sector visiten l’EIBTM per conèixer els productes, serveis, destinacions i tendències més recents.

Sitges té concertades més de 30 reunions amb organitzadors de congressos provinents d’arreu del món, principalment d’Anglaterra i dels Estats Units. Aquests programadors demanen una trobada amb els representants del Sitges Convention Bureau perquè els han recomanat les bones instal·lacions de Sitges per a la celebració de reunions, per la proximitat entre la vila i Barcelona, i pels 20 minuts en cotxe amb l’aeroport internacional d’El Prat. A més a més, dins l’EIBTM, Sitges també es dóna a conèixer a través d’un audiovisual que projecta Turisme de Catalunya a tots els seus convidats.

La fira s’ha inaugurat aquest dimarts al recinte de la Gran Via de Fira de Barcelona, i tancarà les seves portes el proper dijous 29 de novembre. No obstant, el Sitges Convention Bureau ha programat a partir de dijous i fins diumenge una estada a la vila per a 14 representants d’empreses organitzadores d’incentius d’Anglaterra i dels Estats Units. Durant aquests dies, se’ls ensenyaran els hotels i les diferents instal·lacions que ofereix Sitges per a organitzar reunions i congressos, podran participar en un tast de vins i faran una visita cultural per la vila, entre d’altres propostes. Accions com aquesta han aconseguit que Sitges sigui la primera destinació de turisme de negocis de Catalunya, després de Barcelona.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local