VD |
12-12-2007 22:33
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Aquest dissabte 15 de desembre tindrà lloc la darrera cita del cicle de projeccions de muntanya, esports i natura que els Xulius -Centre Social Ribetà ha celebrat per tercer any consecutiu. La resposta en les dues primeres projeccions va ser molt bona demostrant un any més l'atracció que té el cicle entre la gent .
Aquest dissabte a partir de 2/4 de 9 del vespre, la sala Gran de l'entitat (c/ Major, 13 de Sant Pere de Ribes) acollirà la projecció "Descobrir l'Antàrtida" a càrrec del ribetà Jordi Baget. Una aventura a l'últim confí de la terra, que convida a explorar les seves illes, fiords, glaceres i la seva rica fauna de pingüins, foques i elefants marins. Un viatge a un lloc màgic.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!