COMARCA

L’ADEG revalida la ISO 9001:2000 i la SA 8000

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La reconeguda consultora SGS ICS acaba de certificar a favor de l’ADEG el compliment dels requeriments de la ISO 9001:2000 per a les activitats de disseny i gestió de serveis de formació, assessoria, borsa de treball, producció d’activitats i convenis d’avantatges.

L’Associació va ser reconeguda per per primera vegada com a entitat ISO el novembre de 2004. Ara, la revàlida té vigència fins al 2010. La nova seu social de l’ADEG a Vilafranca del Penedès també ha quedat inclosa en l’actual certificació.

A més, l’auditoria ha fet seguiment i avaluació del compliment de la norma SA 8000, l’única reconeguda internacionalment quant a la responsabilitat social. L’any 2005, l’ADEG va ser la primera organització empresarial del món en aconseguir la prestigiosa certificació i alhora es va significar com a capdavantera en el sentit d’integrar les polítiques de qualitat i de responsabilitat social.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local