VD |
23-12-2007 21:06
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Les precipitacions caigudes en els darrers dies han fet ajornar, en dues ocasions, l’asfaltatge del ferm que ha quedat novament programat per al dijous 3 de gener, ja que la setmana vinent està considerada com a festiva segons el conveni de la construcció.
El desdoblament i obertura provisional de la ronda Ibèrica està pendent, doncs, de les condicions climatològiques, que en el cas de persistir farien que s’ajornessin els treballs d’asfaltatge per més endavant.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!