VD |
02-01-2008 11:37
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
A partir d’aquesta tarda, ja és a Vilanova i la Geltrú l’emissari de Ses Majestats els Reis de l’Orient. De les 17 a les 21 hores, avui dimecres 2 de gener, de les 11 a les 14 hores i de les 17 a les 21 hores, de demà dijous i de divendres, l’Eliseu, carter reial, estarà a la carpa reial situada a la plaça de la Vila, de VNG.
Tots els nens i nenes que ho desitgin es podran acostar fins al centre de la ciutat per dipositar la carta que l’Eliseu s’encarregarà de fer arribar a Ses Majestats, Gaspar, Melcior i Baltasar.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!