VD |
06-01-2008 22:22
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Si el propòsit d'any nou dels usuaris de Rodalies és tenir més paciència, han tingut sort perquè l'any ha començat amb noves incidències i esperes a les andanes. I sembla que les obres del TGV han tornat a ser la causa de les anomalies del servei: "les preses per tal que Barcelona tingui TGV el dia de les eleccions", segons han apuntat des de CiU, PP i ICV. Sigui com sigui, la realitat és que en els primers quatre dies de l'any hi han hagut tres avaries ferroviàries.
La incidència de divendres va arribar de la mà del trencament de l'anclatge d'una catenària. Els operaris d'Adif, gestor de la infraestructura ferroviària, el van reparar a la nit, encara que els responsables de l'empresa van confesar que l'obra necessitarà una revisió que no es podrà fer fins que acabin les obres del tren d'alta velocitat. Així que no es descarta que en els propers dies puguin produir-se noves incidències similars en el mateix tram.
Les avaries d'aquest inici de l'any han afectat les línies 2 i 10 de Rodalies i han provocat també retards de fins a tres quarts d'hora a tota la resta del servei i de fins a dues hores en els trens de mitjana i llarga distància, que es van haver de desviar pel Penedès.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!