VNG

Una exposició inicia la celebració del 125 aniversari de la bandera dels Tres Tombs

‘Sota la capa de Sant Antoni’ dóna a conèixer la història dels Tres Tombs a Vilanova

El Centre d’Art Contemporani, La Sala, va presentar divendres al vespre l’exposició ‘Sota la capa de Sant Antoni’, una mostra comissariada per Xavier Orriols on es dóna a conèixer la història dels Tres Tombs i la important trajectòria de l’Associació dels Tres Tombs a Vilanova i la Geltrú.

Amb aquesta exposició s’inicia el programa d’actes al voltant de la celebració del 125è aniversari de l’estrena de la bandera dels Tres Tombs a la nostra ciutat.

A banda d’inaugurar aquesta exposició, La Sala ha acollit també la presentació del cartell d’enguany que ha estat dissenyat, a l’igual que la resta dels elements gràfics d’aquest aniversari pels alumnes de l’Escola Municipal d’Art i Disseny de VNG.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local