VD |
31-01-2008 21:15
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Amb prioritat per als residents a Sitges i a la comarca del Garraf, podran prendre part artistes plàstics que es dediquin al dibuix, a la pintura i a l’escultura, mentre que es descartarà la participació amb articles d’artesania com ceràmica, figures de guix, paper maixé, articles de roba, etc.
Tots els participants comptaran amb un espai amb idèntiques condicions físiques dintre de l’envelat per exposar les seves obres originals i informar de la tècnica utilitzada. El volum regular de vendes i la gran assistència de públic en les darreres edicions han convertit la Fira d’Art de Sitges en un gran aparador per a les obres i els artistes plàstics d’arreu de Catalunya. La XVª Fira d’Art de Sitges romandrà oberta a l’envelat del Passeig de la Ribera el dissabte 15 de març d’11 a 21 hores i el diumenge 16 de 10 a 20 hores.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!