VNG

La sàtira vilanovina sobreviu al carnaval

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

L'obra, que ja va ser un èxit de públic en la primera edició, es representarà els dies 8, 9 i 10 de febrer  al Foment Vilanoví. Com defineix el mateix autor de l'obra, vilanovisme és "'un fenómen que es dóna a Vilanova i la Geltrú que consisteix en criticar-ho tot menys a un mateix; parlar malament d'una cosa abans de veure-la; xafardejar com un poble, però voler ser una ciutat; saludar a gent que no coneixes de res; no saludar a la gent que coneixes de tota la vida; voler fer festa i anar a dormir aviat; criticar una obra de teatre abans d'haver-la vist... només llegint la sinopsi... perquè l'ha fet un vilanoví i no pot ser res bo... si, això també és vilanovisme."

 

Representacions

Divendres 8 de febrer a les 22h
Dissabte 9 de febrer a les 22h
Diumenge 10 de febrer a les 19h

SENSE VILANOVISMES A LA LLENGUA

Direcció: Guillem Albà

Guió: Guillem Albà, Enric Garriga i Pau Escribano.

Actors: Guillem Albà, Carla Castillejo i Adrià Capdet.

Músics: Pere Agramunt,Anna Serra, Pau Albà i Joan Robert.

Durada : 1h: 30m

Espai: Foment Vilanoví

Preu: 8 € Anticipada (al Foment i al bar Lotus) , 10€ Taquilla

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local