CUBELLES

Reunió informativa de la plataforma

 Diverses associacions del poble ja porten anys treballant per preservar aquest patrimoni natural d’ interès comunitari i de riquesa paisatgística. La desembocadura del riu Foix a Cubelles és una de les poques zones humides que hi ha en tota Catalunya, d’aquí que la Unió Europea la inclogués dins el seu catàleg d’ espais protegits Xarxa Natura 2000.

L’ equip de govern de l’ ajuntament de Cubelles va aprovar per Ple construir la infraestructura del pont entre els carrers Lleida i Pompeu Fabra, al bell mig de la desembocadura, seccionant aquesta gairebé per la meitat, i al·legant en el seu propòsit no haver cap més ubicació possible. Des de la Plataforma ciutadana volem explicar-vos que sí hi ha altres alternatives a aquest traçat. Alternatives que ocasionarien menys impacte mediambiental, menys risc d’ inundacions, i respectarien la flora i la fauna del delta.

És per això que volem convidar-vos el proper dia 16 de febrer, a les 6 de la tarda al cinema Mediterrani de Cubelles, on l’ associació Fauna de Cubelles (portaveu de la Plataforma) i l’ enginyer de camins Marc Gil seran els ponents que fonamentaran l’ argumentació sobre la viabilitat d’ ubicar el pont en un altre espai.

CONEIX L’ ALTERNATIVA, VINE!!

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local