VD |
21-02-2008 21:06
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El dilluns 25 es realitzarà l’asfaltat dels vials laterals de la ronda que poden causar afectacions inferiors a una hora en les entrades i sortides dels guals. De la mateixa manera, el dimarts 26 es restringirà la sortida dels camions des del carrer de la Masia en Cabanyes.
A partir del 27 de febrer es farà l’asfaltat dels carrils centrals de la ronda Ibèrica, desviant la circulació per la banda mar o muntanya, segons el sentit de la circulació afectat en aquell moment.
Els camions de gran tonatge, hauran de desviar-se per la variant C-31, a conseqüència de les dificultats per poder-los reconduir a través dels recorreguts provisionals.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!