VNG

Tornen les restriccions de trànsit a la ronda

L'asfaltat dels vials es realitzarà del 25 al 29 de febrer

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El dilluns 25 es realitzarà l’asfaltat dels vials laterals de la ronda que poden causar afectacions inferiors a una hora en les entrades i sortides dels guals. De la mateixa manera, el dimarts 26 es restringirà la sortida dels camions des del carrer de la Masia en Cabanyes.

A partir del 27 de febrer es farà l’asfaltat dels carrils centrals de la ronda Ibèrica, desviant la circulació per la banda mar o muntanya, segons el sentit de la circulació afectat en aquell moment.

Els camions de gran tonatge, hauran de desviar-se per la variant C-31, a conseqüència de les dificultats per poder-los reconduir a través dels recorreguts provisionals.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local