VD |
06-03-2008 18:34
A partir del dilluns 10 de març i fins el dia 14 es realitzaran tasques de reparació i neteja del clavegueram de l’avinguda de Rocacrespa. Per aquest motiu es tallarà la circulació d’aquest carrer, mentre durin els treballs.
L’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ha previst com a rutes alternatives les mateixes que utilitza l’autobús urbà. Això vol dir que, en sentit ascendent el trànsit haurà de circular per l’avinguda de La Collada, l’avinguda de la Torre del Vallés i avinguda dels Sis Camins. I en sentit descendent la ruta alternativa transcorrerà per l’avinguda de la Torre del Vallés i l’avinguda dels Sis Camins.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




