VD |
11-03-2008 20:32
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El programa preparat presentarà una primera part amb Elegia per a cordes “I Crisantemi” de G. Puccini; i Divertiment en Fa, de W.A. Mozart. La segona paret interpretaran Romança per a cordes, de J. Sibelius; i Serenata per a cordes, de .L. Janacek.
El concert tindrà lloc el proper diumenge 16 de març, a les set de la tarda, a l’Església de Santa Maria de la Geltrú. El preu de l’entrada és de 10 € i es poden comprar a l’Escola de Música Mestre Montserrat en horaris de secretaria i una hora abans de la funció a l’Església.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!