SITGES

Nova batuda per localitzar l'avi desaparegut al parc del Garraf

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La família d'Òscar Blanco Sabella no l'ha deixat de buscar en 19 mesos i aquest cap de setmana han organitzat, sense fortuna de moment, una nova batuda al parc del Garraf, on va desaparéixer l'home. Fins a finals del 2007, familiars i amics van mantenir les batudes pel parcamb l'esperança de trobar alguna pista sobre la localització de Blanco. Ara les companyies de telefonia mòbil havien obert noves línies de treball.

Segons un informe tècnic, Óscar Blanco no va abandonar el parc el dia de la seva desaparició. LA família ha aconseguit noves proves del telèfon mòbil que duïa l'home i que demostren que el telèfon continua a la zona i no s'ha connectat a cap altre repartidor de cap altre companyia en tot aquest temps.

Per això la família ha demanat a la Diputació de Barcelona que faci una neteja d'una parc concreta del bosc, de forma que es pugui fer una recerca més exhaustiva que la que es va fer a l'estiu de 2006. També ho ha demanat el jutge que porta el cas. L'home va desaparèixer quan feia una excursió cap a l'ermita de la Trinitat, a Vallcarca, i va ser vist per última vegada al camí de la Fita, on va demanar indicacions a dues persones. Als seus 77 anys, Óscar Blanco s'estava preparant per fer per tercera vegada el camí de Santiago.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local