SITGES

Medalla centenària per al sitgetà Juan Zamora

La secretària de Polítiques Familiars i Drets de la Ciutadania, Carme Porta, presidirà l’acte d’homenatge

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La secretària de Polítiques Familiars i Drets de Ciutadania del Departament d’Acció Social i Ciutadania, Carme Porta, lliurarà el proper dimecres la Medalla Centenària a Juan Zamora. El lliurament tindrà lloc a les 11:00 hores a la Fundació Hospital Sant Joan Baptista de Sitges, on resideix l’homenatjat. A la secretària de Polítiques Familiars i Drets de Ciutadania l’acompanyaran l’alcalde de Sitges, Jordi Baijet, i la segona tinent d’alcalde, Vinyet Rosés.

La Medalla Centenària és una iniciativa de la Secretaria de Polítiques Familiars i Drets de Ciutadania. Es tracta d’una medalla d'argent gravada amb el nom i l'any de naixement commemorativa del centenari. A aquest reconeixement institucional poden accedir totes les persones residents a Catalunya que compleixin els requisits i realitzin la sol·licitud.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local