VNG

Dijous s'inicien els descomptes en les 'hores vall'

Els beneficiaris són tots aquells usuaris que facin servir, com a modalitat de pagament del corresponent peatge el sistema de telepeatge “Teletac” o qualsevol de les targetes autoritzades

Les “hores vall” en aquestes dates s’han establert en coordinació amb les societats concessionàries atesa la repercussió del trànsit en les seves autopistes i en el conjunt de la xarxa. Aquest sistema de descompte, similar a l’aplicat en els darrers quatre anys, va ser acordat en el Grup de Treball per a la Reordenació dels Peatges a Catalunya el 28 de desembre de 2004

Els beneficiaris són tots aquells usuaris que facin servir, com a modalitat de pagament del corresponent peatge el sistema de telepeatge “Teletac” o qualsevol de les targetes autoritzades per les societats concessionàries i que circulin en les “hores vall” dels dies i recorreguts de les autopistes i vies de peatge.

Aquests descomptes s’aplicaran també el cap de setmana de Sant Joan (entre el 23 i el 25 de juny) i tots els caps de setmana d’estiu, entre el 21 de juny i el 14 de setembre, com a instrument addicional per afavorir la fluïdesa en les operacions d’entrada i sortida de la ciutat de Barcelona.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local