SITGES

S'obre el termini per formar part del Jurat Carnet Jove del Sitges 2008

El jurat, format per joves d'entre 18 i 30 anys, atorgarà el premis a la millors pel.lícules de la Secció Fantàstic i de la Secció Midnight X-Treme

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El Jurat Carnet Jove ha estat impulsat per l’equip de direcció del Festival i la Secretaria de Joventut del Departament d’Acció Social i Ciutadania, a través del Programa Connecta’t del Carnet Jove. L’objectiu és facilitar que els joves catalans puguin desenvolupar les seves inquietuds culturals, en particular les vinculades al món del cinema, i donar oportunitats professionals en el camp de la crítica cinematogràfica i de les arts escèniques. També suposa un reconeixement al públic més jove, que s’ha demostrat com el més fidel al Sitges des de la seva creació, tant en les projeccions com en els espais lúdics associats al certamen.

El Jurat Carnet Jove se suma als altres habituals en el certamen: el Jurat Secció Oficial Fantàstic; el Jurat Méliès, per designar la millor pel·lícula de producció europea; el Jurat Anima’t, per a les produccions d’animació; el Jurat de la Crítica, que premia els films de la secció Seven Chances; i el Jurat Brigadoon, que guardona les propostes més transgressores.

Selecció dels membres del Jurat Carnet Jove

El Jurat Carnet Jove estarà integrat per cinc titulars del Carnet Jove, d’entre 18 i 30 anys.
Els joves candidats hauran de presentar un currículum vitae, respondre a un qüestionari i tres crítiques d’entre 1.600 i 3.200 caràcters:
Crítica d’una pel·lícula de gènere fantàstic (horror, ciència-ficció, fantasia), de qualsevol període històric.
Crítica d’una pel·lícula de gènere fantàstic (horror, ciència-ficció, fantasia) produïda i estrenada entre els anys 2007 i 2008.
Crítica d’una pel·lícula que no sigui del gènere fantàstic (acció, arts marcials, drama, thriller, comèdia, western o musical), estrenada entre els anys 2007 i 2008.
La documentació s’haurà d’enviar en català a l’adreça connectat@tujuca.com abans del 15 de juliol.

Una comissió, formada per representants del Sitges Festival Internacional de Cinema de Catalunya, la Secretaria de Joventut i l’Institut Català d’Indústries Culturals, valoraran la documentació presentada pels candidats i seleccionarà els cinc integrants del jurat.
Les bases completes del concurs (requisits, criteris de selecció i documentació) es poden consultar al web www.jove.cat

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local