VNG

El govern presenta la liquidació pressupostària de 2007

El govern donarà compte del decret de liquidació dels comptes municipals en el Ple ordinari

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Aquests diners provenen, d’una banda, de la diferència entre els ingressos previstos i els ingressos definitius. A l’hora d’elaborar el pressupost de 2007, l’equip de govern va preveure uns ingressos de 58.583.408€. Finalment els ingressos definitius han estat superiors, 58.620.149, aquesta diferència dóna com a resultat un superàvit d’ingressos de 36.741 €.

D’altra banda, pel que fa a les despeses, durant el 2007, el govern municipal també ha aconseguit reduir-les. Així doncs, si s’havia previst una despesa de 58.583.408 €, finalment la despesa definitiva ha estat de 58.173.013€ per la qual cosa s’ha produït un estalvi de 410.396€. Aquests diners sumats als 36.741€ tenen com a resultat un superàvit final de 447.136 €.

L’alcalde de Vilanova i la Geltrú, Joan Ignasi Elena, ha dit que “l’equip de govern valora positiva i satisfactòriament un conjunt de dades que, en definitiva, serveixen per mostrar el bon estat de les finances municipals”, i ha afegit, “ són dades de gran importància tenint en compte el moment de recessió econòmica que es viu a tot el país”.

El següent quadre reflecteix la situació econòmica municipal a desembre de 2007:

SITUACIÓ DESEMBRE 2007

*Resultat any 447.136 €
*Romanent 2006 94.362 €
*Diferència baixes ingressos
i despeses 153.302 €
*Provisió rebuts baixa - 630.000 €
Romanent 2007 64.800 €

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local