VD |
07-04-2008 23:20
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
En l'accident de trànsit es van veure implicades una motocicleta i una furgoneta, totes dues amb matricula de l'estat espanyol. Com a consequència del xoc frontal, va resultar mort el conductor de la motocicleta, Juan Ramon M.G. de 44 anys i veï de Terrassa, mentre que l'acompanyant ha resultat ferida lleu, tot i que va haver de ser traslladada a un centre hospitalari a causa d'un atac d'ansietat. D'altra banda, el conductor de la furgoneta ha resultat il·lès.
Segons han informat els Mossos d'Esquadra, l'accident s'ha produït quan el conductor de la motocicleta ha perdut el control i ha caigut a terra, impactant amb la furgoneta que venia en sentit contrari. En el rescat i han participat 4 dotacions de Mossos d'Esquadra i serveis sanitaris.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!