VD |
09-04-2008 22:30
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Aquest proper cap de setmana comencen les Jornades antirepressives al Garraf que es perllongaran durant tres setmanes. El seu objectiu és "recaptar fons econòmic per pagar advocats i la campanya de solidaritat amb dos joves que fa un mes van ser apallissats i maltractats a comissaria pels agents de la policia autonòmica catalana a Vilanova i la Geltrú".
Jornades Antirepressives contra l'Abús de poder i els Maltractaments
Dissabte 12 d'abril a Sitges a l'Edifici Miramar
Presentació pública de les jornades i
passi de video apartir de dos quarts de vuit del vespre,documental 'Silenci,Aqui es tortura ' tot seguit sopar popular.
Dissabte 19 d'abril a les pistes de Ribes Roges de Vilanova i la Geltrú.
Campionat de fútbol a partir de les deu del matí.
Tot seguit dinar popular i música en directe.
Preu torneig i dinar : 15 euros. Dinar: 8 euros
Inscripcions fins el dimecres 15 d'abril antirrepressiugarraf@hotmail.com
Dissabte 26 d'abril. Sopar Popular més festa amb Pd's al Ger ( Ribes)
Maig ( Acte final de les jornades antirepressives amb un concert amb grups de la comarca a Roquetes )
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!