VNG

Cicle de xerrades sobre el mosquit tigre

Les xerrades, que comencen el dijous 24 d’abril i s’allargaran fins al 15 de maig, es faran als Centres Cívics Municipals

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Amb la voluntat de donar a conèixer quines són les mesures que com a ciutadans cal prendre per controlar l’expansió del mosquit tigre, s’inicia un cicle de xerrades que es portarà a terme als diferents Centres Cívics Municipals de VNG.

Aplicant unes senzilles mesures de control, s’explicarà la manera d’evitar la multiplicació d’aquest mosquit a les llars vilanovines i, així mateix, que es propagui pel barri.


El calendari previst és el següent:

• Centre Cívic Sant Joan
Dijous 24 d’abril, a les 19 h

• Centre Cívic Molí de Vent
Divendres 25 d’abril, a les 18 h

• Centre Cívic Mar
Dilluns 28 d’abril, a les 19 h

• Centre Cívic i Esportiu La Collada-Els Sis Camins
Dijous 8 de maig, a les 19 h

• Centre Cívic La Geltrú
Dimarts 13 de maig, a les 19 h

• Can Pahissa
Dimecres 14 de maig, a les 18 h

• Centre Cívic Tacó
Dijous 15 de maig, a les 19 h

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local