VNG

S'adjudica el servei de neteja de pintades i grafits

Les tasques de neteja s’iniciaran a partir del mes de maig

La Junta de Govern Local ha aprovat aquest dimarts l’adjudicació del contracte del servei de neteja de pintades de façanes, murs i mobiliari urbà a l’empresa Prolinet SL, per valor de 41.240 €.

L’empresa adjudicatària iniciarà les tasques de neteja de pintades i grafits a partir del mes de maig.

En primer terme es netejaran les pintades del centre de la ciutat i, principalment en aquells espais que han estat denunciats pels veïns i/o propietaris. A més si es detecten pintades que no han estat denunciades l’empresa contactarà amb els propietaris per a que els autoritzin a fer la neteja. Paulatinament s’anirà ampliant el radi d’actuació cap als altres barris de la ciutat.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local