VNG

Presentació de la Penedesfera a Vilanova

Es farà aquest dimarts a dos quarts de vuit del vespre

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Aquest dimarts es farà la presentació conjunta a Vilanova i la Geltrú del llibre Nació.cat i la Penedesfera. Nació.cat és una obra del periodista Saül Gordillo, director de l'Agència Catalana de Notícies, que explica els fets que van portar a aconseguir el domini.cat, l'únic que representa un domini lingüístic.

Per la seva part La Penedesfera, la comunitat de blocaires del Penedès que inclou les comarques de l'Anoia, l'Alt i Baix Penedès i el Garraf, també es presentarà durant l'acte, juntament al programa oficial de les primeres Jornades de la Penedesfera que se celebraran el 13 i 14 de juny a Gelida. A l'acte assistiran Saül Gordillo i Daniel García Peris, impulsor de la Penedesfera.

Les presentacions es faran a partir de dos quarts de vuit del vespre a la Sala d'Actes de la UPC.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local