VD |
08-05-2008 21:53
La mostra, de caràcter itinerant, es podrà visitar a partir del 21 de maig al Centre Cívic de La Geltrú. i té com a objectiu donar a conèixer quina ha estat l’aportació de la Unió Europea als municipis i com aquests han ajudat a construir més Europa durant els darrers vint anys.
Dirigida especialment als joves, “Municipis que fan Europa” disposa de jocs interactius que permeten veure com la Unió Europea ha contribuït a millorar les infrastructures, les polítiques socials, d’ocupació, d’igualtat d’oportunitats, de turisme i cultura. Igualment, es posa l’accent en com el món local, des del seu àmbit d’acció, ha participat en la construcció europea.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




