VNG

Comencen les obres d'ampliació de l'Arxiu Històric Comarcal

La Generalitat de Catalunya està construint un nou magatzem al carrer de la Calç, en un espai cedit per l’Ajuntament

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

L’alcalde ha destacat que el nou magatzem servirà per dipositar els excedents que té actualment l’Arxiu Històric, ubicat al Castell de la Geltrú, resolent el problema d’espai per als propers 15 o 20 anys, gràcies a la seva capacitat, amb vuit quilometres de prestatgeria.

En concret, serà un gran magatzem on es conservarà gran part de la documentació, mentre que les instal·lacions destinades a consulta i treball intern seguiran al Castell de la Geltrú.

L’Ajuntament de VNG i la Generalitat de Catalunya van signar un conveni mitjançant el qual l’Ajuntament cedia un terreny (al carrer de la Calç) i la Generalitat es feia càrrec del cost de les obres, principalment de prestatgeria. Fa un mes i mig que van començar les obres d’aquest nou espai i la previsió és acabin en un any i mig. Actualment estan construint els fonaments.

La instal·lació del Castell de la Geltrú, a banda d’acollir l’Arxiu Històric Comarcal també conte tot l’arxiu administratiu de l’Ajuntament, per la qual cosa la capacitat actual d’emmagatzematge no és suficient.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local