VNG

Descobrir els museus d’Europa amb el Museu del Ferrocarril

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Per participar només s’ha d’omplir una butlleta que trobaran a les instal·lacions del museu o al seu lloc web, lliurant-la a la urna especial que es troba en aquest centre cultural.

Aquesta acció promocional es troba dins el marc de col·laboració que el museu ha establert aquest any amb la delegació de Renfe InterRail a Barcelona i que permetrà repartir quatre passis InterRail durant aquests any en diverses promocions.

InterRail és un tipus de bitllet internacional que neix l’any 1972 amb motiu del 50è aniversari de la Unió de Ferrocarrils Internacionals per viatjar per diversos països europeus. Al llarg d’aquests anys ha anat evolucionant des de fórmules adreçades només a joves fins a d’altres més obertes a totes les edats. A l'Estat espanyol, Renfe és la xarxa ferroviària encarregada de la venda i gestió d’aquest passis (http://www.renfe.es/interrail/index.html ).

Amb aquesta promoció es vol donar l’oportunitat de provar una atractiva oferta per viatjar per Europa i descobrir altres museus.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local