VD |
27-05-2008 22:08
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Els socorristes seran presents a la platja de la Ribera i a la platja de Sant Sebastià, tots els dissabtes i diumenges d'onze del matí a set de la tarda durant tres setmanes i a partir del 14 de juny ampliaran el servei de dilluns a diumenge a totes les platges del municipi .Aquest any, SALCAT comptarà amb dues motos aquàtiques, un quad, una llanxa i la incorporació de material nou per millorar el servei dels primers auxilis.
Aquest any l'empresa de salvament continuarà oferint activitats lúdiques com Aquagym a la platja o Taichí que es realitzaran tots els dilluns, dimecres i divendres. SALCAT recomana a totes aquelles persones que vagin a la platja aquest estiu que facin cas a les banderes i a les indicacions dels socorristes.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!