VNG

Un croissant per sucar-hi café amb llet

El xef del Club Gastronòmic del Garraf inventa un cafè amb llet sòlid i un croissant líquid

Francesc Ferrero, xef del Club Gastronòmic del Garraf i el seu equip creatiu, juntament amb l'inventor i director de la fira Attic'08 Pep Torres, han inventat un cafè amb llet sòlid i un croissant líquid per donar la benvinguda als inventors de la Fira Internacional d'Idees i Invents, de Vilanova i la Geltrú, que se celebrarà del 26 al 29 de juny.

Attic'08 aposta per la innovació fins al més petit detall. Comptant amb la professionalitat del taller de cuina de Francesc Ferrero, s'ha volgut rebre els expositors amb una original creació elaborada amb productes naturals. Es presenta el croissant liquid en una copa de martini, amb dues textures i dos colors diferents, elaborats amb cadascun dels ingredients necessaris per fer un croissant. El cafè amb llet sòlid està compòs d'una espècie de "coulant" de cafè amb llet líquida a l'interior. D'aquesta manera s'ha aconseguit "deconstruir" l'hàbit de tota la vida de sucar el croissant al cafè.

Els inventors es convocaran el dijous 26 de juny, el primer dia de la fira, a les 8h del matí per establir la primera relació tot sucant el cafè dins el croissant. Una bona manera d'iniciar-se en el trajecte inventiu i fantàstic que durarà 4 dies.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local