VNG

Actuació de commemoració amb els Falcons dels 10 anys

Els Falcons ha convidat a tothom que ha passat per la colla durant aquests 10 anys, a una actuació de germanor aquest dissabte

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La colla dels Falcons de Vilanova i la Geltrú volia començar l’aniversari pensant amb les persones que han participat en aquest projecte posant el seu gra de sorra a cada assaig i a cada actuació, durant aquest 10 anys. Per aquest motiu la colla ha decidit organitzar, aquest el dissabte 14 de juny, una actuació de germanor.

La colla ha convocat a totes i tots els falcons i ex-falcons a 2/4 de 7 de la tarda a les escales del Castell de la Geltrú on es faran una fotografia de germanor i es repartirà el mocador commemoratiu dels 10 anys de la represa.

Cap a les 7 de la tarda, els Falcons es dirigiran a la plaça de les Cols, on faran una cercavila per carrer Sant Gregori i la rambla Principal, acompanyats pels grallers Macabeus de l’Arboç, fins arribar a la plaça de la Vila on cap a les 8 del vespre realitzaran l’exhibició.

Tot seguit, es dirigiran cap a local d’assaig que ha acollit la colla durant aquests 10 anys on soparan amb la projecció del reportatge dels 10 anys de la recuperació, preparat especialment per l’ocasió.

A més a més, i perquè els ex-falcons es puguin treure una mica el rovell del temps, els Falcons han convidat a tothom als assajos d’aquest dimecres a les 8 de la tarda i divendres a les 9 del vespre, com sempre a la Peixateria Vella.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local