VNG

Matthew Tree i La Brigada es presenten mútuament

L’escriptor presenta divendres ‘La vida després de Déu’ al local dels Bordegassos acompanyat d’un concert acústic del grup vilanoví La Brigada

Matthew Tree i la Brigada tenen una relació especial. L’escriptor va publicar a la premsa una crítica molt positiva del grup vilanoví La Brigada, de qui se n’ha declarat fan. I els músics també admiren l’escriptor català d’origen anglès. Per això, arran d’aquest apreci mutuu, quan des de la banda vilanovina se’n van assabentar que Tree seria a la ciutat per presentar La vida després de Déu, van oferir la possibilitat d’acompanyar-lo. Una proposta rebuda amb gran entusiasme per l’escriptor.

D’aquesta manera, aquest divendres 27 de juny, a dos quarts de vuit del vespre, el local dels Bordegassos, a la plaça de les Casernes, acollirà la presentació del darrer llibre de Tree, acompanyada d’un petit concert acústic amb components de La Brigada. Literatura i música s’uniran en un acte que és obert a tothom.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local