VNG

Informació turística al centre de Vilanova

A partir d’aquesta setmana, dues informadores turístiques que atendran les consultes dels visitants

Durant els mesos de juliol i agost, dues informadores transitaran pels carrers i places del centre de la ciutat de les 10.30 a les 13.30 hores, i de les 16.30 a les 19.30 hores.

Les dues joves lliuraran a les persones que ho sol·licitin tot tipus de documentació i material sobre les propostes de cultura i lleure que ofereix la ciutat de Vilanova i la Geltrú, durant la temporada estiuenca. Així, el material que estarà disponible en diversos idiomes, recull informació de la ciutat en relació als itineraris culturals, els allotjaments, la restauració i les visites guiades, entres d’altres.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local