VNG

Donació a la Fundació Amics Joan Petit Nens amb càncer

La donació correspon a la recaptació obtinguda durant la 7ª Festa – Torneig Joan Petit Nens amb Càncer, celebrada el 15 de desembre de 2007 a Vilanova i la Geltrú

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Joan Ignasi Elena va fer entrega al president de la Fundació Amics Joan Petit Nens amb Càncer, Joan Torner, d’un taló per valor de 15.000 euros que sumats als 15.000 euros més que aporta la Fundació Amics Joan Petit Nens amb Càncer, es destinaran al laboratori de recerca de càncer infantil de l’Hospital de Sant Joan de Déu, el director del qual, Josep Maria Haro, també era present a l’acte d’ahir a la tarda.

La recaptació total de la Festa - Torneig, consistent en un torneig d’hoquei en el que hi van participar al voltant de 400 nens i nenes d’entre 3 i 6 anys, procedents de tot Catalunya, Andorra i Alacant , va ser 63.500 euros, dels quals 47.000 euros eren aportacions econòmiques i 16.500 euros d’aportacions materials. Així, els 15.000 euros lliurats per la ciutat de VNG són el benefici net de la recaptació, un cop deduïdes les despeses de la celebració de la festa, calculades en 32.000 euros.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local