VD |
09-07-2008 22:41
L’acte va estar presidit per l’alcalde de VNG, Joan Ignasi Elena, la Regidoria d’Educació i Treball, Míriam Espinàs, la subdirectora de Polítiques Laborals per a la Diversitat, de la Generalitat de Catalunya, Emilia Pallás, i el president de l’ADEG, Xavier Cardona. També hi van assistir la Regidora de Comunicació, Mila Arcarons i el gerent del CFO La Paperera, Salvador Baig.
Moments abans de fer el lliurament dels reconeixements a les empreses que han participat en el projecte TIMOL i de l’entrega dels diplomes als i les alumnes, la Regidora d’Educació i Treball va voler adreçar-se a tots els participants a qui va agrair la seva implicació en un projecte que ‘ha servit per aconseguir donar una sortida digna a una demanda laboral d’alguns dels col·lectius que tenen més dificultats per inserir-se en el mercat laboral’.
Míriam Espinàs també va dir que ‘la seva diferència ens enriqueix a tots com a persones, i que malgrat l’èxit del projecte seria bo que aquesta no fos una excepció sinó una realitat i un complement de la diversitat que existeix a la nostra societat’.
Per la seva banda, la subdirectora de Polítiques Laborals per a la Diversitat, de la Generalitat de Catalunya, Emilia Pallás va dir que un dels objectius del seu departament era poder donar un nou impuls als programes d’inserció laboral, sobre tot els adreçat als col·lectius de persones que tenen algun tipus de discapacitat. Un plantejament polític en el que, segons Pallás, resulta clau la implicació de tots els agents econòmics i socials.
La representant de la Generalitat va afegir que ‘l’acte de cloenda del TIMOL representa aquesta aposta, on les empreses juguen un paper fonamental per avançar socialment en la gestió de la diversitat i del que s’anomena empresa inclusiva’.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




