VNG

Remullada de rècord

La piscina del Parc del Garraf participa en el rècord organitzat per la Fundació per l'Esclerosi Múltiple

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El Complex Esportiu Municipal Parc del Garraf de Vilanova i la Geltrú ha participat aquest diumenge a la campanya Mulla't 2.008, organitzada per la Fundació Esclerosi Múltiple.

En total, 600 piscines de tot Catalunya han intentat batre el rècord de remullada simultània i solidària, que ha tingut lloc a les dotze del migdia. 'Mulla't per l'esclerosi múltiple' és una campanya que té per objectiu millorar la qualitat de vida de les persones afectades per aquesta malaltia i donar suport econòmic a la recerca per combatre-la.

El Parc del Garraf s'ha adherit a la campanya destinant a la Fundació Esclerosi Múltiple l'import íntegre recaptat per les entrades de dia, que han tingut un preu promocional de 2 euros.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local