VD |
14-07-2008 23:20
L'arribada de l'estiu i la multiplicació de la població de la comarca han portat, com cada any, les cues als serveis d'urgències dels hospitals de la comarca. La situació no és nova, però no per això deixa d'indignar als usuaris que hi fan cua amb alguna dolència. Amb tot, cal apuntar que la resta de l'any el servei no és excessivament àgil.
L'increment de la població del Garraf durant l'estiu ha xocat enguany de nou amb el tancament d'una de les plantes de l'hospital de Sant Camil. Com ja va fer l'any passat, el centre hospitalari de Sant Pere de Ribes ha optat eliminat una trentena de llits durant el mesos d'estiu (del 30 de juny al 15 de setembre). Aquest cop asseguren que no és per una falta de personal, sinó que s'estan duent a terme obres. Com a alternativa, s'han habilitat una quinzena de llits als boxes d'urgències.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




