CUBELLES

Detenen un capo de la màfia calabresa

Vivia des de feia dos mesos a la urbanització Mas Trader

El detingut residia en una casa encara no confirmada de l'urbanització Mas Trader

El detingut residia en una casa encara no confirmada de l'urbanització Mas Trader

Segons informa avui el diari El Periódico de Catalunya, la policia ha enxampat Ippolito Magnoli després d'una llarga investigació que, en un principi, els va portar a pensar que el capo calabrès vivia a Vilanova i la Geltrú. En realitat, residia en un xalet de la urbanització Mas Trader, a Cubelles, i des d'allà dirigia el clan Piromalli-Mollè, una de les principals famílies de la 'Ndrangheta, la màfia calabresa, que es troba entre les organitzacions criminals més actives i perilloses del món.

Ippolito Magnoli, de 61 anys, estava en cerca i captura des de feia sis anys per les policies d'Itàlia i França. Actualment, arrossega quatre condemnes fermes als dos paÏsos per tràfic de drogues i per participar en un segrest. El mafiòs, conegut a Peppe, no havia estat detingut mai perquè tenia una estricta rutina de canvis de domicili que el feia canviar de residència cada tres mesos. A més, utilitzava sempre documentació falsa com a ciutadà francès.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local