VD |
19-08-2008 16:48
El ciclista mallorquí Joan Llaneras es vol acomiadar de la competició en aquestes Olimpíades i no ho podria fer millor. Llaneras ja porta dues medalles, una d'or i una de plata, i les dues les ha dedicat al que va ser el seu company en els darrers anys, el ciclista vilanoví Isaac Gálvez.
Un malaurat accident en plena competició, a Bèlgica, els va separar definitivament, però Llaneras no s'ha oblidat d'Isaac Gálvez i ha volgut dedicar-li el seu primer or a Pequín. Visiblement emocionat, Llaneras va recollir la medalla i va fer un gest al cel en memòria del vilanoví. Avui, el ciclista mallorquí s'ha endut una plata al costat de Toni Tauler, el seu nou company amb qui han quedat segons en la prova de Madison.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




