VD |
31-08-2008 19:37
El Concurs de Curtmetratges Cronomic està inscrit en les activitats paral·leles de la Mostra Independent de Curtmetratges 2008, mic08, que tindrà lloc del 24 al 26 d’octubre a VNG. Hi haurà un premi al millor Cronocurt dotat amb 600 euros.
El dijous 16 d’octubre, a les 12 hores, l’organització del festival proporcionarà, per mitjà del web, el tema sobre el que han de tractar els cronocurts o una pista què hi haurà d’aparèixer (objecte, escenari, etc.).
Els participants disposaran de 96 hores, del 16 al 20 d’octubre del 2008, per rodar i muntar un cronocurt d’una durada màxima de 3 minuts (crèdits inclosos).
Per inscriure’s cal enviar un correu electrònic a mic@vilanova.cat amb el full d’inscripció disponible al web www.vilanova.cat/mic o bé dirigir-se a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.El període d’inscripcions es tancarà el 15 d’octubre.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




