VNG

El SIAJ es transforma en una Oficina d'Emancipació Juvenil

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

L’objectiu de l’Oficina d’Emancipació Juvenil és poder donar resposta a una nova demanda social entre la gent més jove que, amb la implantació de les noves tecnologies, cada cop utilitza menys el servei presencial i busca la informació que necessita a través d’internet.

Aquesta nova realitat ha propiciat que el projecte i el concepte del SIAJ, tal i com estava estructurat, hagi quedat obsolet i lluny de les necessitats dels i les joves.

El segon tinent d’alcalde i regidor de Desenvolupament local, Societat de la informació i Promoció de la ciutat, Tomàs Álvaro, ha destacat a la roda de premsa de govern que el servei d’asessorament adreçat al jovent continuarà ara de forma renovada i amb un major ús de les noves tecnologies. A més a més de representar un estalvi per a l’Ajuntament de més de 140.000 euros.

El SIAJ de Vilanova i la Geltrú ha estat, juntament amb el de Vilafranca del Penedès, un servei lligat a la gestió de la Mancomunitat de Municipis Penedès – Garraf. La desvinculació d’aquest servei i la dotació econòmica a través de les subvenció del Departament de Joventut de la Generalitat de Catalunya, permetrà al govern municipal poder iniciar noves línies i models d’atenció als més joves.

L’emplaçament de l’Oficina d’Emancipació Juvenil serà el mateix que fins ara ocupava el SIAJ, a la rasa d’en Miquelet, número 16.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local